Autoloos - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Autoloos - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Autoloos

Door: Daan en Eline

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

31 Oktober 2006 | Australië, Melbourne

Eindelijk! Outback Jack is verkocht!

Na grof adverteren in alle hostels en internetcafé's, menig ritjes vanuit de camping naar de stad en zeurende kopers die piepen over roestplekjes en olielampjes is het dan toch gelukt. Onze vrolijke vriend is verkocht aan een Rockgroep! en jawel, geen Australiers maar Japanners.

Deze anders uitziende, vrij exentrieke figuren gaan de zelfde kant op als waar wij zijn geweest en waarschijnlijk stoppen bij dezelfde service stations, maar dat is nu niet meer ons pakkie an. We wensen ze erg veel plezier en hopen dat ze net zoveel meemaken als ons op hun rock and roadtripavontuur.

Momenteel zitten we midden in de stad in een relaxed hostel, waar heel de dag films worden gedraaid, waar je kan koken en kan internetten. Bovendien is er in de stad ook genoeg afleiding, ook al hebben we de stad al 300 keer bezocht. We kennen alle straatmuzikanten bij naam en alle winkeliers zeggen g'day!

Kortom, alles prima en tot over 2 weekjes!

Voor diegene die het graag willen weten: we komen dinsdag 14 november om 18:30 op Schiphol aan!

Tot snel!

• 31 Oktober 2006 - 07:22

Petra:

tijd gaat snel zeg ;)...kom je alweer bijna trug eline..!!volgens mij hebben jullie het prima naar jullie zin gehad of niet! lijkt me wel apart kom je terug meteen in een ander huis haha!na de 14de spreken we snel wat af he!

kus petra

• 31 Oktober 2006 - 15:05

Ramona:

Ik ben gewoon heel blij dat je snel weer terug bent, ook al is het jammer voor jullie dat het er al bijna op zit.
    Liefs en dikke kus.

• 31 Oktober 2006 - 15:25

Marion:

Hebben we net de garage uitgeruimd, komt die Jack niet mee... Wij komen op 14 november in grote getale naar Schiphol.

• 31 Oktober 2006 - 16:41

El-s:

autoloos, toe maar hoor!
    en toen waren er nog maar 2..
    was t een heftig afscheid?

wel echt superleuk dat jullie zo snel weer hier zijn! joepie!!!

doe de straatmuzikanten en winkeliers een 'goeiedag' en geniet er nog eventjes van!

dikke kuszz! xx

• 01 November 2006 - 09:54

Van Baal:

Hi, kan niet wachten tot je weer terug bent, ben ook erg benieuwd wat je van ons nieuwe huis je vind.Ik ben volgende week lekker een weekje in portugal,joehoe!!Tot dinsdag de 14de dan maar.Geniet nog van jullie leventje daar, dat zul je niet snel weer op nieuw beleven. Heel veel liefs xxxxxxx

• 01 November 2006 - 10:00

Erik:

Schrijf 2 december ook maar vast op in jullie agenda, want dan zijn jullie uitgenodigd op het feest van Martijn, Peter, Ine en Mij!

cheers mates!

• 02 November 2006 - 09:28

Bob:

Hee Daan & Eline

Ik wist niet dat electrick eel shock ook in australie was. Tot over 2 weekjes alweer groeten Bob

• 02 November 2006 - 15:03

Colleen:

Glad to hear you got rid of the car, Maybe you should sell cars for Gary! The 2 weeks will go fast but it is still lots of time to buy new shoes!

• 02 November 2006 - 15:34

Suzanne:

Hey

Jammer dat jullie avontuur er bijna op zit, maar goed..jullie hebben wel een geweldige ervaring opgedaan en dat zul je altijd meenemen!!!

Ook mijn avontuur in spanje zit er op. Na 13 maanden neem ik a.s. zaterdag afscheid van mijn leventje hier...

Dusse...kunnen we snel effe een klein NHTVreunietje houden of niet????

XXX suus

• 06 November 2006 - 18:31

Brienenshofsingel 32:

Hé Eline en Daan, wat gaat de tijd toch snel nog 7 dagen en dan zien we julie weer .We kijken er naar uit. Eline je bedje 220 is weer in elkaar gezet en bijna op gedekt. Tot gauw stelleltje liefs sjors,paps en mams

• 07 November 2006 - 06:40

Anke:

Jullie komen bijna naar huis!!! Time flies when you're having fun! Geniet van de laatste weken in Australie, en we zien elkaar snel!!! Liefs

• 08 November 2006 - 16:58

Elisabetta:

ciao daan, ciao eline

i really hope u can receive the mail we sent u there, we did our best to make u receive it!
    and i m looking fwd to see u here.
    enjoy the last days :)

ciao ciao

• 09 November 2006 - 13:27

Stefanie(ex-collega):

Hey Daan! Het zit er dus alweer bijna op...maarrr ik heb een goede mededeling voor je!!!! Mieke van Boerke (remember?) vertelde mij dat je nog geld tegoed hebt van Kolibrie Payrolling, ze kon je alleen nergens bereiken. Dus ik probeer het maar even via deze weg...even Kolibrie bellen/schrijven & je kan in Nederlands straks ook gewoon weer boodschapjes doen! Heel veel plezier nog daar, enjoy!!! Liefs Stefanie

• 10 November 2006 - 18:45

...:

Wat is eigenlijk jullie vluchtnummer?