Nog heel eventjes... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Nog heel eventjes... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Nog heel eventjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

05 Mei 2006 | Nederland, Elst

Hallo allemaal!

Nog een weekje en dan is het zover! Dan wordt de reis naar en door Australie eindelijk werkelijkheid!
We vertrekken 13 mei en zullen 14 november weer voet op de Nederlandse bodem zetten!
Al onze spannende en wilde avonturen zullen op deze site te lezen zijn!
Dan rest mij alleen nog om te zeggen: G'day mate en het eerst volgende verhaaltje zal hoogstwaarschijnlijk vanuit Melbourne zijn!

Liefs Eline en Daan

  • 05 Mei 2006 - 09:54

    Wilco:

    Veel plezier daar in het diepe zuiden, ik hoorde dat je daar van de aarde af kunt vallen, dus doe maar voorzichtig meiden!!

    X Wilco

  • 05 Mei 2006 - 09:58

    Wilco:

    correctie:
    zei ik meiden??

    ik bedoelde natuurlijk Eline en Daan

  • 05 Mei 2006 - 10:15

    Anke:

    Aussie rules! Hahaha. Ik zal deze site zekers te weten goed in de gaten houden. Maar dat was wel te verwachten denk ik. Alvast heel veel plezier!
    Dikke kus, Anke

  • 05 Mei 2006 - 12:45

    Esther:

    Hi Elinibal en Daan,

    Heeeeeel veel plezier Down Under!!! Ga je daar ook van die lekkere buckets maken?? Wie weet hebben ze daar ook zo'n geweldige band a la de Red Hot Tomatoes! Have fun, en ik volg jullie avonturen op deze site! Super!

    xx Esther

  • 05 Mei 2006 - 21:16

    Petra:

    heej eline!!

    waaaaaat ga je nu al???en onze date dan :s is niet echt opgeschoten met ons he...nou ja ik kan iid geval je verhaaltjes lezen hier ;)!als ik tips voor thailand nodig heb dan mail ik je wel ;)
    geniet ervan meis..

    dikke kuss Petra

  • 07 Mei 2006 - 18:38

    Kimmibal:

    Yoooo Lienus & Daan!!!
    Echt te stoer dat jullie al bijna de hort op gaan!!! Jaloers?!?! Hoezo!?!? Onwijs veel plezier en doe de groeten aan de kangaroos!!!
    Dikke kus Kim

  • 08 Mei 2006 - 08:24

    Elisabetta:

    ciao!
    i ll follow your adventures from the site. nice idea! but dont make us too jealous with the photos...please :)
    groetjes

  • 09 Mei 2006 - 05:30

    Nathalie:

    Hey meissie,

    Wat cool dat je mijn richting op komt:)! Zoals je mss weet ben k terug aan de studie in Nieuw-Zeeland voor een jaartje:)! Ik kom trouwens naar Ozzie in Juni/Juli dus mss zie k je nog ergens. Ik ga van 25 juni t/m 10 juli samen met een Amerikaans vriendinnetje. We vliegen naar Brisbane..kijken daar beetje rond en dan gaan we richting Sydney en vliegen terug naar Auckland. Check out mijn site: nathalieclaessen.waarbenjij.nu!!

    C u soon maybe! have fun:)!

    xxx

    Nathalie

  • 09 Mei 2006 - 08:36

    Rosanne:

    Super dat jullie al bijna weggaan, ik word er wel n beetje jaloers van..haha! Heel veel plezier, maak er een te gekke tijd van.Nu kan je eindelijk weer gebruik maken van je PADI :)Ik lees alle coole avonturen wel op deze site!
    Kus Rosan

  • 09 Mei 2006 - 11:31

    Erik:

    G'day mates!

    Leuk dat jullie een blogje bijhouden over jullie avonturen aan de andere kant van de wereld.

    Ik zie jullie iig donderdag nog even ;)

    Cheerio!

  • 09 Mei 2006 - 12:41

    Colleen:

    have fun but not too much and be safe! This is a real test of a relationship Good luck

  • 09 Mei 2006 - 16:30

    ~Nikki~:

    Hey! Thats so cool...hope you have a great time Had to translate this all on the internet, but I think I got the point {lol}, can't wait to here more! Love, Nikki 0x0x0

  • 09 Mei 2006 - 21:10

    Peer:

    hey stelletje gekker!!
    lachen dat we jullie op de voet kunnen volgen (nou ja op de voet, zou t wel willen maar we doen t zo maar). Tot donderdag en dan drinken we er nog eentje op (of meer) op een goede reis en een behouden thuiskomst. 'k zal ons oma een kaarsje voor jullie laten branden :)

  • 11 Mei 2006 - 06:53

    Erika:

    Hee Eline! Heeeeeel veel plezier in Australië! Ik wil julli een hele fijne reis wensen en ik ga zeker de site in de gaten houden! Liefs Erika

  • 11 Mei 2006 - 08:55

    Peter Van Venrooij:

    Heey Daan en wederhelft.
    Alvast veel plezier daar in Down Under. Geniet ervan en tot horens.
    Gegroet. En daan denk aan die grote mussen van 30 kilo
    Gr
    Peter

  • 11 Mei 2006 - 09:04

    Hanneke:

    Hey Daan en Eline,

    al bijna zo ver! en we zouden nog wel wat gaan drinken in Breda... dan maar als jullie weer thuis zijn :)
    Maar eerst gaan jullie een half jaar naar Aussie op vakantie alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, gaaf hoor!

    Ik heb de afgelopen week alvast mooi weer besteld zodat jullie thuis in Nederland al kunnen aklimatiseren ;)

    Ik wens jullie heel veel plezier, zal zeker jullie site in de gaten houden, dus zorg maar dat ie vol komt met jullie spannende belevenissen, en natuurlijk foto's!!!

    Liefs
    Hanneke 'Bird'

    Ps, als je in Australie grotere mussen tegen komt als in het Miracle, dan verwacht ik wel bewijs!

  • 11 Mei 2006 - 09:51

    Nathalie Kras Rotterdam:

    Ik wilde jullie heel veel plezier wensen in jullie avontuur!

  • 11 Mei 2006 - 18:57

    Hein:

    Heuj Daan & Eline,

    Veel plezier down under!!! Ik zal je jullie zeker hier volgen!

    Groeten Hein.

  • 12 Mei 2006 - 09:23

    Erwin L.:

    Maak er een mooie tijd van in Ozzie land. Ik vertrouw er op dat dat zeker gaat lukken. Ik zal deze site ff regelmatig checken, dus vergeet niet een paar verhalen te schrijven en Byron Bay te bezoeken. Als het ff kan natuurlijk ook naar Queenstown in Nieuw-Zeeland gaan. Succes!

  • 12 Mei 2006 - 10:17

    Ray:

    Maak er een weergaloze tijd van!

    Groetjes Ray

  • 13 Mei 2006 - 12:26

    Marcia:

    Ik had nog in mn agenda gezet bij vrijdag...Eline bellen. Maar dat is er helaas niet van gekomen. Toch heeeeeel veel plezier, goeie reis en geniet ervan!
    x

  • 13 Mei 2006 - 17:25

    Gerard En Emmy:

    hallo Daan en Eline. wij wensen jullie een prettige tijd toe in down under. We zullen er op toe zien dat Jan en Marion zich gedragen tijdens jullie afwezigheid.

  • 14 Mei 2006 - 17:09

    FAM. Grimbergen:

    Hee Daan en eline,

    Ik hoorde dat jullie goed aangekomen zijn. Hou ons op de hoogte!

    groeten

  • 14 Mei 2006 - 17:39

    Marion:

    Hoi Daan en Eline
    Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie goed aangekomen zijn. Lekker een paar dagen relaxen en dan op auto/bussen/camperjacht. Ik wil wel foto's zien van jullie nieuwe aanwinst. Heel veel groeten
    papa en mama

  • 14 Mei 2006 - 20:15

    Floor&dorothé:

    he Eline en Daan,fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Nu ff lekker relexen en dan maar weer verder.Met Sjors alles okeé.Begint nu te drinken en wat meer te eten.Nog steeds wat olvarit,eet van een lepeltje, als extra om opkrachten te komen.Heeel veeel liefs van ons dreitjes.

  • 15 Mei 2006 - 08:53

    Ggd Nicol:

    Hallo Eline en Daan,
    gehoord dat jullie goed zijn aangekomen.Wat een belevenis ik wens jullie heel erg veel plezier en zal de berichtjes lezen zodat ik de avonturen kan volgen.

  • 15 Mei 2006 - 09:47

    Esther:

    Heeeeey Eliniebal en Daan!

    Jullie zijn goed aangekomen, dus ik wacht met smart op jullie eerste varhaal!!! Have fun!!

    x Esther

  • 16 Mei 2006 - 09:52

    Sis:

    Ey wereldreizigers!!Hoe is/t nou??Vermaken jullie je een beetje.Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel liefs anoise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elst

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2006

Het allerlaatste berichtje!

31 Oktober 2006

Autoloos

23 Oktober 2006

Terug in Melbourne

07 Oktober 2006

Nog meer outback...

25 September 2006

Cairns, Outback, Darwin, Service Station
Daan en Eline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 31172

Voorgaande reizen:

13 Mei 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: