Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

16 Mei 2006 | Australië, Melbourne

Daar zijn we dan eindelijk... In Melbourne. Na een zwaar afscheid en rennen om nog op tijd bij de gate te zijn, zijn we in Melbourne aangekomen. Op de luchthaven ging alles prima en na de landing lagen we binnen een uur in onze hotelkamer. Nu verblijven we in een jeugdhotel The friendly backpacker. De eerste dag hebben we een flink stuk door de stad gewandeld en veel gezien. Vandaag zijn we naar de Melbourne Zoo geweest en in de avond hebben we een (redelijk lekkere) pasta gemaakt die we met smaak hebben opgegeten. We zijn een beetje aan het uitkijken naar een auto of een busje dat we kunnen kopen en onze plannen neigen richting Tasmanie te gaan. Morgen meer...
Dikke kus... Eline en Daan

• 16 Mei 2006 - 15:51

Marion:

Hoi Daan en Eline
    Gaaan jullie die auto of busje op de backpackersmarkt kopen of doe je dat op een andere manier? Hoe is het weer daar en wat is Melbourne voor een stad? Bob is vandaag jarig, maar hij heeft Pinkpopbezigheden dus we zien hem in het weekend pas. Groeten ook van Jan

• 16 Mei 2006 - 19:14

Vera:

Lieve mensen!
    Wat heerlijk klinkt dat allemaal! Asociaal noemen we dat hier. Ander leuk hostel daar schijnt The Ritz te heten, wie weet een tip...? Hier geen nieuws (ook niet uit Enschede, krijg ik eind deze week) , BIJ frustraties, etc, je kent t wel. Geniet!!! Dikke kus!!

• 16 Mei 2006 - 21:04

Floor & Dorothé:

Ha die Eline en Daan,
    Leuk om te lezen dat al van meet af aan dingen ondernomen worden. Op het strand in de zon bruin bakken kan altijd nog...
    Ons niet bekend dat er een Zoo in Melbourne is, hebben ze dan ook nog andere dieren in Australië dan kangaroo's????? of kun je daar naar andere Apen kijken????
    Sjors is weer bijna de "oude" op het gemis van .... na. Huppelt weer lekker rond, eet en drinkt goed. De babyvoeding krijgt ie niet meer.
    Liefs van ons 3-tjes.

• 17 Mei 2006 - 09:07

Mariska:

Hey wat cool, ik heb ook in the friendly backpackers gezeten. Staat de jukebox er nog??
    Heel veel plezier in Oz, ik ga zeker jullie avonturen volgen!!!
    Kus Mariska

• 17 Mei 2006 - 09:24

Anke:

Dat klinkt allemaal fantastisch! Beter dat julie zo snel een hotel hebben kunnen vinden. Enjoy Melbourne, succes met de auto jacht. En toch richting Tasmanie? Oh, hier niks nieuws te melden, as usual, haha. :-)
    Liefs, Anke

• 17 Mei 2006 - 10:09

Els:

Heey lieve Daan en Eline!
    Supercool dat jullie al zo snel geschreven hebben! Is de vlucht verder wel ok gegaan? Wel heel raar dat jullie nu daar zijn hoor! Bizar! Geniet en hou ons op de hoogte, ook met foto's!!
    Dikke kuszz.. xx

• 17 Mei 2006 - 11:57

Denise Robbeson:

Hoi Daan en Eline,
    Heel veel plezier tijdens jullie avontuur in Australie( maar met Daan's backpackers overlevingspakket gaat dat helemaal goedkomen ;)) Ik zal Patricia af en toe gezelschap houden nu jij niet meer langs kunt komen. Geniet ervan!
    Dikke Kus Denise

• 17 Mei 2006 - 14:30

Carina:

He Daan, dat is lang geleden! Wist je nog dat ik ook in Australie ben geweest twee maanden? Ik heb nog wel wat tips voor je: Cape Tribulation, Misson Beach en Myella Farm Stay. Oja, en pas op met het verkopen en kopen van een auto in een andere staat. Wij zijn daar veel geld mee verloren! Heel veel plezier, groetjes Carina, je ex-collegaatje van KRAS

• 17 Mei 2006 - 17:15

Kimmibal:

Oi! Stelletje wereldreizigers!
    Hebben ze ook een Ierse pub met jesus-look-a-like daar? Heeeeeel veel plezier!
    Dikke kus Kim

• 17 Mei 2006 - 18:32

Elske Heidehof:

he die daan en eline
    nou wat gaaf dat jullie er al zijn.
    wij wensen jullie vanuit het gezellige heidhof een super leuke vakantoe toe.
    en daan wij genieten wel van de witte bami's
    groetjes van heeeeeeeeeeeeel heidehof!!!!
    tot hoor eens

• 18 Mei 2006 - 13:17

Lindsay V.d Linden:

Hey Daan en Eline,

Leuk om te lezen dat jullie veilig en wel aangekomen zijn! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren bij jullie!!
    Ik ga jullie zeker volgen! Enne Daan zodra ik meer weet over m`n solli dan lees je het hier!

Dikke kus Lindsay.

• 18 Mei 2006 - 18:24

Jan:

Hallo, Daan en Eline,
    Alles goed daar? maak er een plezierige tijd van.
    Groetjes Jan en Marion

• 19 Mei 2006 - 21:28

Nellie Gerard:

wat fijn dat de reis goed is gegaan en al meteen een hoop van de stad gezien geniet er maar lekker van en ben braaf dan komt alles goed veel succes met het kopen van je auto en maak veel plezierde hartelijke groeten van ons allemaal

• 20 Mei 2006 - 09:48

Bob:

HEE VAKANTIEGANGERS!

Alles goed aan de andere kant van de wereld? Ik heb gister een feest gegeven voor mijn 20e verjaardag. En vavavond naar Velthoven voor het immer schandalige love boat feest van animalus vulgarus.

Groeten

• 20 Mei 2006 - 14:42

Ramona:

Fijn om te lezen dat het tot nu toe allemaal goed verloopt. En dat moet natuurlijk ook zo blijven.
    Ik ga jullie in de gaten houden. Misschien dat ik niet zo veel reageer, omdat ik hier natuurlijk een stuk minder boeiende dingen doe dan jullie.
    Maak er iets leuks van daar heeeeeeeeeel ver weg!

Liefs en dikke kus.

• 21 Mei 2006 - 17:57

Leny En Gerrit:

we hebben al op de kaart gekeken waar jullie zitten, en hoe is het weer daar? we volgen de reis verder mee op de computer.
    groetjes Leny en Gerrit

• 21 Mei 2006 - 17:58

Peerke:

Hoi Daan en Eline,

Veel plezier daar in het zuiden van de aardbol. Kijk uit voor de oceaan he. Daar stikt het van de haaien. D'r zijn er al veul gesneuveld met zijn surfplankie. Kiek uit.

Groetjes Peter en Sandra

• 22 Mei 2006 - 14:55

Esther:

Yooo!

Al een Aboriginal tegen het lijf gelopen?? Of een band met de naam Red Hot Tomatoes?? Of zijn jullie lekker in een bussie aan het tuffen?? Veel plezier en houdt ons op de hoogte!

x Esther

• 22 Mei 2006 - 19:25

Vera:

Volgens mij hebben jullie het véél te druk en te leuk om berichten te schrijven. Wij maken vrij weinig mee maar bij deze: Enschede is van de baan, Els en ik hebben kastjes gekocht op rommelmarkt en die net geverfd, véél wind en regen... donderdag start Jazz. Dat was m weer! Liefs!

• 22 Mei 2006 - 22:47

Nathalie:

Hey Eline,

super dat je in melbourne bent. Ik ga je site volgen en eind juni kijk ik waar je ergens uithangt want dan kom ik op vakantie voor 2 weekjes naar OZ vanuit NZ. heb ff studiebreak nodig haha!!:) have fun!

doeii groetjes xxx

Kiwi Nathalie

• 27 Mei 2006 - 12:47

Janine:

He Daan en Eline,

ben stiekem wel een beetje jaloers.....geniet ervan en maak een mooie foto van Steve..