Verjaardag - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Daan en Eline

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

23 Juli 2006 | Australië, Caloundra

Hallo lieve mensen!

Bedankt voor alle verjaardags berichten, e-kaarten en emails! Erg lief allemaal en gelukkig zijn jullie ons nog niet vergeten!

We zijn gister met een ontbijt in de van begonnen, daarna koffie met gebak bij Gloria Jean's genuttigd. Daarna hebben we gebakjes bij onze vrienden van de duikshop afgeleverd, en aangezien het regende (helaas geen hittegolf hier, veel regen en wind...) hebben ze de duikshop dicht gedaan en Daan en mij mee genomen voor een ritje in de omgeving. Zo zijn we naar een ginger (gember) fabriek geweest en een macademia fabriek geweest. Daarna nog door verschillende dorpjes gecruised. 's Avonds uiteten geweest en nog een drankje gedaan in de allerhipste club hier in Caloundra.
Al met al dus een geslaagde dag!

Onze laatste week aardbeien plukken gaat morgen in... ahhh... nog even de EHBO cursus in praktijk brengen, twee open water duiken maken en op naar Fraser Island! We kunnen allebei niet wachten om weer lekker onderweg te zijn! De parkeerplaats zullen we zeker wel gaan missen, net zoals Caloundra, maar er is een tijd van komen en van gaan en dat laatste is weer bijna aangebroken!

Geniet van het mooie weer (en niet zo zeuren dat het warm is... het is ook nooit goed in Nederland ;) )

Tot de volgende mail!

Liefs xxx

• 23 Juli 2006 - 09:31

Suus:

Hee Lienus!

Mooi dat je een geslaagde dag hebt gehad!!!

Ben benieuwd wat je van Frasier Island vind!!

En toch nog effe zeuren over het weer.... juli heeft qua temperaturen de records verbroken! Dus dan mogen we best een beetje klagen toch?

Maar tis ook wel goed vertoefen in Vlissingen..strandje..vandaag zeilen.. dus lekker verbranden!!

kuskus

• 23 Juli 2006 - 10:43

Mariska:

Hey meisje, nog een verlate felicitatie van mij! Veel plezier op Fraser, vond ik super leuk. Lekker crossen met de 4wd!!!!

• 23 Juli 2006 - 14:06

Bob:

Hee Eline,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Relaxed dat jullie weer bijna verder gaan. Houd ons op de hoogte, groeten aan Daan

• 23 Juli 2006 - 17:18

Sander & Aimée:

He Lien,
    Nog een happy birthday!!
    Super wat jullie allemaal zien en doen.
    Groetjes

• 23 Juli 2006 - 18:27

Marcia:

Ik was je echt niet vergeten... zei zelfs nog tegen mn mams dat je jarig was, maar was alleen niet online, dus vandaar nu de late felicitaties, maar niet minder gemeend.
    Je hebt je verjaardag goed gevierd zo te horen, zeker 1 om nooit te vergeten lijkt me ;)
    Succes nog met je laatste weekjes in de aardbeien
    Liefs

• 23 Juli 2006 - 19:46

Ilona:

Hej Eline!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! En nog vele jaren! Volgens mij was het wel een leuke dag! Mooi! He geniet ervan daar! Have fun!

Liefs Ilona

• 24 Juli 2006 - 07:07

Elisabetta:

Tanti auguri a te, tanti auguri a te, tanti auguri Eline, tanti auguri a te!
    Gefeliciteerd met je verjaardag Eline! Nice to know that u had a nice day on your birthday :) And, nice photos! I m very jealous of u being there with the kangoroos!how sweet.

have a nice time both of u,

ciao ciao

• 25 Juli 2006 - 07:48

Koen:

He Eline!

Een beetje laat, maar bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....

Heel Veel Plezier op Fraser Island.

Groeten Koen

Ps Wel voorzichtig duiken bij al die haaien....

• 25 Juli 2006 - 13:23

Peer:

hee eline, hoor dat je jarig bent geweest. alsnog proficiat ;)

en daan ik hebt t heet....

• 25 Juli 2006 - 17:02

Ey Sista:

ey lieverd,ik wil je bij deze nog even heel hartelijke feliciteren met je verjaardag,aangezien ik in het mooie frankrijk zit en niet eerder tot internet toegang heb gehad ben ik te laat, maar heb wel de hele dag aan je gedacht hoor lieverd; ik mis je lieve zus!!hier in frankrijk alles prima,kan alleen niet lopen,knieschijf uit de kom,er kut aangezien we aan het surfen zijn hier in mimizan,ik dus niet meer,zit met pootje in de lucht!!Meis heel veel plezier groetjes aan je lover!!liefs je zus

• 25 Juli 2006 - 20:13

Kelly:

hey aussies,

dr zitten bekende in quensland,bowen wel te verstaan!haha Is dat bij jullie in de buurt?
    ben hier erg druk,die verjaardag doen we wel dunnetjes over als je terug bent!
    morgen is de grote dag en komt de uitslag!hou jullie op de hoogte!
    tot snel toppertjes
    dikke kuzz

• 25 Juli 2006 - 21:10

Lenie En Gerrit.:

gefeliciteert met je verjaardag.
    fijn dat het aardbeien plukken er op zit en dat jullie weer verder kunnen met een dikke buidel tas
    geniet ervan het gaat zo vlug voorbij.