Auto's... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Auto's... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Auto's...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

23 Mei 2006 | Australië, Melbourne

Hey lieve allemaal!

Weer even een berichtje van ons, alweer vanuit Melbourne! We komen hier maar niet weg... Niet te geloven!
Zaterdag dan eindelijk een auto gekocht: Toyota Tarago, alias een oude zilveren van. Ik - Eline - was er niet helemaal gerust op maar hij is gezond verklaart dus dat is mooi. Nu alleen nog een third party verzekering afsluiten maar dat gaat ook niet zo heel erg snel als gehoopt, want daarvoor zitten we weer in Melbourne...
De laatste paar dagen in Melbourne hebben we natuurlijk weer veel gelopen en gezien, waaronder parken zo groot als Elst. Niet te geloven!
De nachten sinds de aanschaf van OutBack Jack (want zo heet onze van) hebben we erin overnacht op een camping maar het is allemaal nog een beetje krapjes en koud.
Vlakbij de camping lag een nationaal park (Dandenong National Park) en zijn we met een treintje Puffing Billy genaamd vanuit Belgrave naar Lakeside getuft. Was een aparte ervaring en gelukkig zijn we nu weer ontdooid!
Nu gaan we verder met het in orde krijgen van de verzekering voor de auto enzo en dan op naar... Canberra!
Op foto's moeten jullie helaas nog even wachten want we kunnen ze niet in alle internet cafe's op de site plaatsen.
Bedankt voor al jullie reacties! Het is leuk om te horen hoe het met jullie in Nederland gaat!
Dikke kus en veel liefs Daan en Eline

• 23 Mei 2006 - 07:42

Marliek:

heey eline...en narturlijk daan.
    het is echt een prachtig stuk om te lezen wat jullie eerste ervaringen daar zijn.Veel plezier daar!!(maar dat zou wel lukken)
    Dikke kus marliek

• 23 Mei 2006 - 14:10

Anke:

Hey Eline en Daan,
    Met OutBack Jack door Aussie. Ge-wel-dig!!! Hahaha. Zie het al helemaal voor me. Super dat Melbourne zo goed bevalt, op naar Canberra!
    Dikke kus,
    Anke x

• 23 Mei 2006 - 16:52

Anoise:

Super relax dat jullie een van hebben gekocht, nu kan het echt touren beginnen!!kus

• 23 Mei 2006 - 20:51

Liesje En Frans:

wij zijn natuurlijk ook benieuwd hoe het met jullie gaat ,
    maar zo te lezen en van horen zeggen is alles oke.
    het gaat jullie verder goed en volgen jullie op de voet'. heel veel groetjes van tante liesje en ome frans

• 24 Mei 2006 - 10:04

Esther:

Cool bakkie! En nu hopen dat je snel rond kan tuffen! Succes!! xx es

• 24 Mei 2006 - 13:49

Ewoud:

Wachtende in Guatemala op mijn vlucht terug naar Nederland...

Veel plezier met jullie reis!!!

Saludos
    Ewoud

• 24 Mei 2006 - 14:32

Koen:

He Danos en Elineke.

Leuk zo'n auto. Maar eh, hebben jullie al een cowboyhoed........

• 24 Mei 2006 - 15:54

Dorothe En Floor:

He Eline en Daan . Geweldig dat jullie een auto hebben. Tuf ze .Het weer hier in NED. is pet het komt met bakken uit de hemel zelfs met hagel en het waait als een gek. wees maar blij dat je weg bent. Groetjes van 3

• 24 Mei 2006 - 18:18

Jeanette:

Hey Eline, (and Dan)
    I'll probably be one of the only one's writting in English, but I hope you're having an awsome time on your trip...hug a Kangaroo for me :) Jeanette xo

• 25 Mei 2006 - 12:59

Marcia:

Klinkt nu al helmaal super! En het avontuur is pas net begonnen! Gaan jullie nog richting GOR en Grampians, of gaan jullie gelijk de andere kant op? Ben zeer benieuwd naar jullie verdere verhalen!

• 25 Mei 2006 - 23:45

Hoi
    Vanuit een zonnig Mexico, Veracruz, met muziek op het strand en geweldig weer groeten van ons. Wij hebben Mexico-stad achtergelaten en gaan nu op weg naar Palengues in het regenwoud. Ik hoop dat jullie vele gouden kilometers met jullie Van gaan maken en dat het weer snel zo goed mag zijn als wij ons.

Heel veel groeten en kussen

Jan en Marion

• 26 Mei 2006 - 22:55

Guido:

Leuk!!! Groetjes uit Peru. Guido.

(Kort bericht hè Daan)

• 28 Mei 2006 - 12:35

Vera:

zie mail (je mail adres is toch wel evanbaal@gmail.com of gebruik je gewoon je hotmail? als dat zo is mail ik wel weer eens opnieuw!). G'day mates! no worries!

• 28 Mei 2006 - 15:44

Suus:

Hee Aussie-gangers!

Hebben jullie al skippy's aangereden met de Outback Jack? haha!! Ben benoeuwd hoe Canberra is!!

Kus en have fun!!

• 28 Mei 2006 - 17:52

Dorothe:

Voor vera ,Eline heeft ook nog haar Hotmail

• 29 Mei 2006 - 03:28

Ha vakantiegangers,
    Ik ben vandaag naar bonampak geweest tegen de grens van guatamala, een wandeling door de jungle en met een snelle motorboot de rivier wezen verkennen.Er zaten hier krokodillen apen papagaaien en een leguaan zo groot als een kleine zeekoe.Super gave dag, morgen gaan we naar st. cristobal, ik ben benieuwd, we houden jullie op de hoogte.
    Het weer is hier perfect, groetjes ook van Marion en Noud en Gonnie.

JAN

• 29 Mei 2006 - 08:50

Erik:

Hey muchachos!

Het gaat weer lekker lees ik wel haha, maar komt allemaal goed ;)

Binnenkort nog ff de foto's plaatsen op www.beschuitfluiter.nl van de afscheidsborrel in eindhoven, maar ik heb nog wat troubs met de database, maar goed.

In ieder geval veel succes en plezier gewenst, en ik lees het wel weer hoe jullie avontuur verloopt!

Cheers mates!

• 30 Mei 2006 - 19:06

Jan En Marion:

Alles ok hier. Hoe gaat het met jullie Toyota, alles geregeld nu.
    gr en houd je haaks

Jan en Marion

• 30 Mei 2006 - 21:36

Bob:

Hee Daan en Eline,
    Een berichtje uit Veldwezelt. Koen zijn huis is bijna af er moet alleen nog een vloer in en verf en zo. Morgen komen er bij ROCCA 140 man een programma doen dus dat word een drukke dag. Met pap en mam gaat alles goed
    en over 3 dagen is het pinkpop. ik heb jullie kaartje uit melbourne ontvangen. Hoe is het in australie? houd ons op de hoogte.

Groeten Bob

• 31 Mei 2006 - 06:19

Sjors:

He Eline en Daan ,alles goed hier in huize Baal.Zo Eline wat een stilte zeg nu jij er niet bent. Je moeder doet haar best 'smorgens en 's avonds mag ik rond huppelen en zet ze af en toe de t.v. voor mij aan . Van mij hoeft het niet ,maar ik laat haar maar.Af en toe word ik gewoon dood geknuffeld ,dan ben ik blij dat ze aan het werk gaat .Nou de ballen,sitt die heb ik niet meer. Noe doeiiiii je trouwe Sjors

• 31 Mei 2006 - 07:12

Liesje En Fans:

Daan en Eline ik moet jullie van opa en oma van grimbergen bedanken voor de kaart die jullie gestuurd hebben,ook is oma heel tros dat de soep van haar beter is als bij jullie.met opa en oma van de Biggelaar is ook alles goed Peter mag vandaag 1 dag naar huis om te zien of het goed gaat.
    groetjes Liesje en Frans

• 31 Mei 2006 - 19:49

Lenie En Gerrit:

mail gelezen geniet ervan kijk uit voor de boeven wij volgen je verdere reis doei

• 01 Juni 2006 - 09:33

Erik:

De foto's van jullie afscheidsborrel in Eindhoven staan op www.beschuitfluiter.nl

;) cheers mates

• 01 Juni 2006 - 12:00

Elisabetta:

ciao!so how is it going?you didn't write for some time now. as for here, tomorrow we're going to the marriage of Sander and Lina and from saturday we'll be at Pinkpop (me and Bob working, Koen just enjoying...it's not fair ).Have a nice time!And enjoy the weather there, here it's almost winter again.

baci

• 01 Juni 2006 - 14:35

Ramona:

Jullie maken in ieder geval genoeg mee. Lijkt me echt super van die grote parken. Terwijl jullie leuke dingen doen, heb ik gewoon een muisarmpje opgelopen (niet door het typen van dit iniministukje natuurlijk), maar door al die suffe verslagen. Ik hoop dat de verzekering snel rond is en jullie reis dan eindelijk echt kan beginnen.
    Liefs en dikke kus van Ramona.

• 02 Juni 2006 - 18:31

Ha Daan en Eline
    Wil jullie Toyota niet starten, daar we nog geen nieuwe berichten op de site zien....