Crikey!!! - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu Crikey!!! - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Daan en Eline van Grimbergen en van Baal - WaarBenJij.nu

Crikey!!!

Door: Daan en Eline

Blijf op de hoogte en volg Daan en Eline

07 Juni 2006 | Australië, Caloundra

Hi Everybody...

Allereerst even onze excuses aan Marcia. Brisbane is inderdaad een leuke stad en met name de Down Under bar is erg gezellig. (alleen niet op zaterdag) Het lijkt wel of heel de stad op zondag tot leven komt. Zeker als Australie tegen Nederland moet voetballen.

We hebben onze spullen weer bij elkaar gezocht omdat we nu alweer heimwee hadden naar de zee. Daarom zijn we een stukje naar het noorden gereden, waar we toevallig (niet echt) de zoo tegenkwamen van Steve Irwin! Crocs van 6 meter waren geen uitzondering en ook kangaroes passeerden de revue. Eline wilde graag met koala's knuffelen, dus dat hebben we maar meteen even vast laten leggen op foto. Ook was ze niet weg te krijgen bij de kangaroes en daardoor werden we na sluitingstijd de dierentuin uitgezet! Even genoeg over beesten...

Toen we 's avonds bij de camping aankwamen, wilde ze de van niet uit want er zat een piepklein spinnetje! Ik als held van de dag heb die natuurlijk verjaagd en de kust weer veilig gemaakt. Na een uur kwam ze eindelijk eens kijken wat ik allemaal aan het koken was.

Vandaag (07-06) hebben we een romantische strandwandeling gemaakt want we hebben alweer een jaartje verkering!

Verder hebben we nog geen concreet werk maar zijn nog steeds druk op zoek... ;) Wie weet bij Steve! (of naast de dierentuin in een van de aardbeienvelden of tussen de ananassen)

Nu zitten we in Caloundra op een camping die is verdeeld in tweeen. De ene helft is voor de
"Beautiful people" en de andere helft voor zwervers, criminelen, kreupelen en mensen met een Toyota Tarago. Jullie mogen raden op welke helft wij zitten!

Dat was het dan weer. Oh, nog een ding... Wij hebben het raadsel van de kameel en de dromedaris opgelost. In australie zijn ze te lui de beesten twee namen te geven dus noemen ze het allebei maar een "Camel". Vandaar ook de dromedaris op een pakje Camel sigaretten.

We hopen wel dat het wat beter gaat met Sjorsje, want Elientje is wel bezorgt.

Thanks voor jullie mails en berichtjes en tot later...

Eline en Daan XXX

  • 07 Juni 2006 - 05:07

    Sjors:

    He mammie,het gaat goed met me hoor ,ik heb gewoon die ouwe lui even laten weten dat ik er ook nog ben,ha ha ha.Ik gooi lekker weer m'n voerbak om en pies op het tapijt als ik los mag.Ik kan nu weer T.V. horen, zien is om een hoekie wat moeilijk. Nou tot ziens Sjors.

  • 07 Juni 2006 - 06:25

    Petra:

    heej eline en daan!

    leuk om jullie verhalen te lezen zeg! en alweer een jaar verkering das grappig rudy en ik zondag ook ;)! helaas zat een strandwandeling voor ons er niet in en moesten we genoegen nemen met een hapje eten ghehe! geniet ervan daar..
    trouwens rudy en ik gaan samenwonen hebben per 1 juli een appartement in oosterbeek :):):)

    Liefs Petra

  • 07 Juni 2006 - 18:47

    Vera:

    Hey Mates! Superleuk die berichten steeds! Hier verder weinig nieuws, hoewel het wel vrij bijzonder is dat het zowaar weer zomer lijkt te worden. Verder hebben de Tuinzigters hier alles oranje versierd; echt ongelooflijk! mooi is anders, maar ja... Nou geniet ervan daar enne... we mailen! Liefs!

  • 08 Juni 2006 - 09:00

    Anna:

    Hallo lieffies,

    Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin. Ben heel erg benieuwd naar de foto's.... Ik ben heel erg blij dat het allemaal zo goed met jullie daar gaat. Het begint hier in het kikkerlandje nu eindelijk een beetje zomer te worden dus we kunnen weer heerlijk naar buiten (films in het park, terrasje pakken en ..... ).

    Nou lieffies, ik ga er een eind aan breien.... Anders wordt het een beetje te lange sjaal...

    Veel liefs en tot horens maar weer.

    Anna

    PS Zondag zal het lekker warm worden hier in Nederland, dus ik zal een heerlijk biertje op jullie gaan drinken bij.... tja... Boerke.... ;-)

  • 09 Juni 2006 - 16:09

    Els:

    heey hallo!!!
    zo te horen bevalt t nog steeds helemaal ok! daan, geniet jij ook wel een btje van alle fauna daar:)
    ik ben net terug van barca, wat helemaal super was! erg veel gedaan en gezien!
    succes met arbeid vinden en GENIET!!
    dikke kuszz. xx

  • 10 Juni 2006 - 04:29

    Fam.van Blub.:

    Heden 10-06-06 is overleden onze dierbare vriend Blub v. Baal.Na niet tijdig schoon maken van zijn waterthuisje heeft hij het jammer genoeg niet gered.De begrafenis heeft in beslotenkring plaats gevonden.Moge hij rusten in de Noord zee.namens de fam.

  • 12 Juni 2006 - 10:06

    Peer:

    Hey die daan en eline,

    zo te lezen vermaken jullie je wel. maar zorg er voor dat je genoeg vitamintjes binnen krijgt en goed insmeren daar bij die dunne ozon :)
    Hier is de WK gekte compleet losgeslagen met als resultaat = feest...
    En t is hier inmiddels zo ontzettend gloeiend heet maar wel lekker.

    ps. mooie fotos trouwens :)

  • 13 Juni 2006 - 10:19

    Jan Van Grimbergen:

    Hallo Daan en Eline,
    Ik moest jullie bedanken van Opa en Oma voor de geweldige mooie kaart die jullie gestuurd hadden,oma was er erg trots op dat zij de beste soep heeft ook al zijn de steden nog zo groot, en ze voegde eraan toe dat je meteen soep moet komen eten als je weer in de buurt bent.
    Groetjes papa

  • 14 Juni 2006 - 07:25

    Liesje En Frans:

    Zo te lezen gaat het goed met jullie . geniet er maar lekker van groetjes uit het vere mierlo

  • 15 Juni 2006 - 09:40

    Koen:

    He Daan en Eline!

    Hoe gaat het met werk zoeken? Wil het al een beetje lukken? Ik hoor het wel als ik een halfje wit moet sturen.....

    Groeten Koen

    PS Hebben jullie al een idee welke steden jullie de komende paar weken willen bezoeken?


  • 15 Juni 2006 - 12:12

    Ilse:

    Superleuk allemaal, dat jullie het zo bijhouden. Maarre... we gaan je nu natuurlijk wel missen bij het concert van Robbie volgende week, he Daan!

    x Ilse

  • 15 Juni 2006 - 17:34

    Floor En Dorothé:

    He Eline en Daan, alles okidokie??? Hier in Elst wel.Bas, Marliek en Margreet zijn geslaagd. Zo zijn jullie weer op de hoogte. Heel veel plezier en tot.... Liefs je ouders

  • 15 Juni 2006 - 20:20

    Kelly:

    hey chica en chico,
    alles goed aan die kant?kees al gespot?haha doe t hem de groeten als je hem tegenkomt haha
    Ik dacht al mijn smsjes komen niet door,en aangezien ik niet al te vaak op internet zit,
    dan moet ik maar ff kijken hoe ik dat ga doen als ik nieuwtjes heb.
    zet hem op kanjers tot snel xxxxx

  • 15 Juni 2006 - 21:07

    Els:

    nou.... IK heb nog steeds geen foto's gezien hoor! :(
    geniet! en ook van de wedstrijd morgen.. jullie gaan vast wel kijken eh!
    dikke kusz.. xx

  • 15 Juni 2006 - 21:09

    Els:

    t duurt enkele minuten, maar dan heb ik de hint ook door! hahahahahahahaha.. xx

  • 18 Juni 2006 - 09:07

    Oranjefan:

    Nederland - Ivoorkust
    2 - 1
    met een bar slechte 2e helft!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Caloundra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2006

Het allerlaatste berichtje!

31 Oktober 2006

Autoloos

23 Oktober 2006

Terug in Melbourne

07 Oktober 2006

Nog meer outback...

25 September 2006

Cairns, Outback, Darwin, Service Station
Daan en Eline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 31175

Voorgaande reizen:

13 Mei 2006 - 14 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: